Victor Prieto
Inicio | Prensa
superiorContenidos
2006
        • VICTOR PRIETO TRIO (Tuesday through April 1)
          "Libertango" é unha grande inclusión en "Persistencia" (Foxhaven), o novo álbum do dinámico acordeonista de jazz Prieto, hai tambien numerosos temas orixinais, onde o Sr. Prieto nos mostra unha forma única e persoal de tocar o acordeón.  Prieto estará acompañado por Carlo DeRosa ao contrabaixo e Allison Miller á batería.
          11 p.m., Dizzy 's Club Coca-Cola, Frederick P. Rose Hall, Jazz at Lincoln Center.

           

        • The New York Times By Chinen
2006
        • Víctor Prieto presenta ante nós un dos casos máis convincentes de jazz acordeón co seu novo traballo discográfico Persistencia.  Isto non só é un show da brillantez de Prieto, senón tamén unha vista dun trío extremadamente unido con outros dous músicos excelentes.

        • All About Jazz By Mark F. Turner
2006
        • Hai algúns músicos do jazz que sempre son clasificados nas revistas como "máis alá de".  Eles son xeralmente músicos que están nunha área tan persoal e única da música, que hai poucos iguais para facer unha soa categoría para o seu talento e foco como nstrumentalistas (i.e. músicos como Gregoire Maret, Dino Saluzzi, Steven Bernstein, etc.)  Víctor Prieto engádese á lista.

           

        • Jazz Improv Magazine By Dan Bilawsky
2006
        • "Concertos destacados de Maio" Víctor Prieto Trío at The Blue Note NY.

           

        • Jazz Improv Magazine
2006
        • O xeito de tocar de Prieto é estelar, virtuosa pero sen présa, as súas frases melódicas realízanse con indiferenza, ordenando pero nunca impoñendo, gañando o ímpeto e a urxencia cando a inspiración golpea. O vocabulario lineal do acordeonista é excepcional, ás veces hard-bopping, pero nunca resolvéndose como un o espera. ". O seu ton demostra unha calidade como a dun saxofon. - "a creación de Prieto, aproximación do acorde en ambas as dúas mans" a miúdo embárcase aventureiramente en movementos paralelos e simétricos que coquetean con quasi-tonality..  O resultado son unhas texturas harmónicas inauditas neste instrumento. 

        • All About Jazz By Thomas H. Greenland
2006
        • No novo traballo de Víctor Prieto, consumado acordeonista de España, escolleu achegarse ao seu instrumento dun xeito único. Nun recente concerto no Dizzy ' s Club, Prieto realizou oito das cancións do seu Novo CD. Os membro do trío estaban colocados un en fronte do outro como tres esquinas dun cadrado, a cuarta esquina (aberta) permitindo á audiencia entrar na conversación musical. Saltando do uptempo "Frevo" á doce balada " Muiñeira dá Carmen" o trío entretivo a unha audiencia sensible, especialmente durante "Libertango". Un concerto para recordar.

           

        • All About Jazz New York By Marcia Hillman
2006
        • Impresióneime máis cos temas orixinais de Víctor Prieto, os cales son seis das nove pezas que o Cd contén. En particular, "Mundos Celtas" demostran moita da enxeñosidade rítmica de Hermeto Pascoal (como idea, non como acordeonista). Igualmente impresionante é a interacción entre os tres artistas, que soan coma se eles levasen décadas tocando xuntos.

        • All About Jazz By William Grim
2006
2004
        • Prieto elevou a barra do que é posible no acordeón. A súa intensidade e a delicia penetran todas as barreiras.

        • The New York Post
2003
        • Para os que crían que a harmónica, o violín ou o vibráfono se atopaban entre os instrumentos máis inusuais cos que tocar jazz, o galego (residente en Nova York) Víctor Prieto demostra as virguerías que se poden facer cun acordeón. Prieto é todo un virtuoso, pero realmente merece ser encadrado no grupo de jazzmen con linguaxe propia, no grupo de músicos líricos capaces de transmitir sentimento con cada nota das súas improvisacións. Combinando ambas as dúas facetas, o de Santiago fai que o seu traballo Persistencia sexa moito máis que unha simple anécdota tímbrica. As calidades xa salientadas merece a pena engadir a bendita insolencia de presentar a gravación no sempre difícil formato de trío, con seis composicións orixinais e tres versións ben elixidas: o "Frevo" de Gismonti a xeito de presentación, o "Libertango" de Piazzolla onde o solo de contrabaixo con arco a cargo de Carlo DeRosa empasta á perfección co instrumento do líder e nin máis nin menos que o "26-2" de John Coltrane, endiablada mostra de harmonía moderna a interpretación por parte de Prieto da cal deixa pampo o oínte.

        • Toma Jazz, Spain By Arturo Mora Rioja
 
  • Páxina - 1 - 2 - 3 - 4 - 5   de 5
  • Localizados 41 rexistros
    Visualizando de 31 a 40
 
inferiorContenidos
Para visualizar esta página debes tener instalado FLASH 8.0.0 plugin 00audiovisual. Descargalo de Flash Player ADOBE